تدریس خصوصی و گروهی

 

تدریس خصوصی  و گروهی

مدارهای الکتریکی-ماشین های الکتریکی

(جلسه ی اول بصورت رایگان برگزار می شود)

بریغ : 09188576706  

نظرات 4 + ارسال نظر
رسول شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 12:23

خیلی مخلصیم

رضا یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 11:15

سلام،من ودو تا ازدوستام ازورودی های جدید هستیم و تو درس مدار1 که با اقای صادق زاده گرفتیم خیلی مشکل داریم،خواستیم اگه بشه 1کلاس بصورت چندنفره برای ما بزارین تا هزینه شم کمتر شه؟

پاسخ از آقای بریغ:منم با نظر شما موافقم،سعی میکنم کلاسارو بصورت4 یا5 نفره برگزار کنم که بازدهی هم داشته باشه.لطف کنید ازطریق تماس بامن اعلام امادگی کنید،بعداز مشخص شدن برنامه کلاسا باهاتون تماس میگیرم.

شبنم یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 11:25

سلام من درس ماشین۲ رو با اقای حسینی گرفتم رشته ام هم الکترونیکه که ماشین یکی از درسهای سخت رشته ماست خاستم شرایط برگزاری کلاس رو بدونمببینم

سلام،شما میتونین با آقای بریغ تماس گرفته و شرایط برگزاری کلاسو از خودشون بپرسین،ایشون خودشون هماهنگی های لازمو با بچه ها انجام میدن

سعید یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 15:14

سلام من درس مدار 2 رو با اقای لعل بخش گرفتم خواستم ببینم هزینش چقدره اگه خوب باشه که به دوستام هم بگم.باسپاس فراوان

سلام،شما میتونین برای اطلاع از هزینش با همراه اقای بریغ تماس بگیرید،نترسین هزینش زیاد نیست،ایشان تا حدامکان بچه هارو مراعات میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد